Saturday 21 June 2014

Aku Dah Agak Dah!



Aku dah agak dah!
Pada mulanya rasa tak sedap hati
Tapi aku memaksa diri
Berjumpa dengannya hanya sehari
Rindu ini, sumpah tak tertahan lagi

Aku dah agak dah!
Dia hanya diam membisu
Nak cakap apa pun tak tahu
Aku hanya duduk termangu
Kadang membebel, kadang merapu

Aku dah agak dah!
Kita dah tak semesra dulu
Hilang gelak tawa yang macam hantu
Nasib ada gitar yang membantu
Neutralkan suasana yang sudah pun kaku

Aku dah agak dah!
Berkongsi kasih memang perit
Hati akan sentiasa berdenyut sakit
Walaupun senyum panjang tinggi kelangit
Tak siapa tahu perasaan yang menghimpit

Aku dah agak dah!
Sebelum berpisah gaduh pun sempat
Tak pasal-pasal air mata turun lebat
Tapi aku nak kau ingat
Wallahi, hanya kau sahabat aku dunia akhirat

p/s : Ni la padahnya sayang sangat dengan kawan yang sorang tu. Konon-konon real friend. Yes, padan muka aku!

No comments:

Post a Comment